۱۳۹۲ تیر ۲۴, دوشنبه

چشم چرانی اطلاعاتی!

حتما آقای علی مطهری را به خوبی می شناسید همانی که پدرش ما را و اجداد ما ایرانی ها را "احمق" خطاب کرد چرا که سنت شادی شب چهارشنبه آخر سال را گرامی می دارم. همان که دامادش علی کمرنگ رئیس مجلس است و برادرانش معروف به دالتونها غرق در فساد اقتصادی و زمین خواری هستند. همانی که این همه فساد و تباهی را نمی بیند اما چشمانش حساس به خانمهایی است که برای چند ثانیه در بین تماشاچیان برنامه های ورزشی را می بیند و دادش به آسمان می رود. نماینده مجلسی که چشمانش و گوشهایش در برابر وظایف انسانی حمایت از مردمی که نمایندگی شان را به عهده دارد کاملا بسته است و از احکام اسلامی فقط آنهایی را که منافع خود و اطرافیانش را تامین می کند بلد و است و تبلیغ می کند.
اخیرا ایشان ظاهرا به یاد آورده اند که در قرآن کریم اکیدا به مومنین توصیه شده است که در امور برادران و خواهران مسلمان تجسس نکنند و همچنین در قانون اساسی بر مبنای همین دستور قرآنی اصلی هست که بیان می کند استراق سمع ممنوع است. البته برادران سرباز گمنام امام زمان در همه امور مردم حتی در خصوصی ترین مسائل شخصی زندگی مردم تجسس و استراق سمع سازمان یافته ای را انجام می دهند و الحمد الله تمامی نمایندگان مجلس در طول تمام دوره ها کور و کر بوده اند و هرگز صدایی از این مجلسهای بی خاصیت بلند نشده است اما به تازگی صابون استراق سمع برادران به تن آقای علی مطهری هم خورده و صدای ایشان بلند شده است.
بله اسلام و قانون اگر برای مردم عادی زیر پا گذاشته شود مانعی ندارد اما برای از ما بهتران نباید منافعی به هر شکلی تضییع شود.
مرگ خوب است اما برای همسایه!

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر