۱۳۹۲ خرداد ۲۲, چهارشنبه

بسیجی اشرف ( بسیجی منافق)

چندی پیش داشتم در صفحه فیسبوک "انجمن بسیجیان مدافع آرمانهای انقلاب اسلامی و ملت" نگاهی می انداختم تا نظرات افراد مختلف را درباره این رسانه تازه تاسیس جویا شوم. اول آنکه خودم بسیار خوشحالم که هنوز از بسیجیان دوران دفاع مقدس کسانی که واقعا صحنه های رشادت و شهادت را درک کردند و حضور داشتند کسانی پیدا می شوند که سینه شان از عشق به انقلاب و مردم آکنده است و همچنان احساس می کنند که در صحنه های خطیر باید با جانفشانی از آرمانهای واقعی انقلاب دفاع کنند. در ثانی امید وارم هر چه بیشتر عزیزان بسیجیانی واقعی خصوصا آنهایی که در دفاع مقدس حضور داشتند به این گروه بپیوندند و به یاری بشتابند چرا که امروز می توانیم به ندای "هل من ناصرا ینصرنی" حسینیان لبیک بگوییم و خدای نکرده زمانی نرسد که برای لبیک گفتن بسیار دیر شده باشد به خود بیاییم. 
به هر حال در این گشت و گذار مجازی چیزهایی دیدم که بسیار باعث رنجش و سوزش دل دلسوزان انقلاب و مردم است. گروهی که زیر لوای حمایت از حریم ولایت جمع شده اند و خود را بسیجی و لباس شخصی می نامندو بسیجیان واقعی را بسیجیان اشرف و یا بسیجیان منافق خطاب می کنند. لازم دیدم پاسخی برای این افراد حسب وظیفه خودم ارائه کنم. 
واقعیت این است که گروهی مداح عربده کش در سالهای اخیر با عناوین پر طمطراقی همچون "هیئت رزمندگان اسلام" گروهی چاقوکش و ارازل را دور خود جمع کرده اند و ادعای ولایت مداری و ادامه راه شهدای شان گوش فلک را کرده است. گروهی که یک ساعت را حتی در جبهه های جنگ نگذرانده اند و از بسیج و راه بسیجی هیچ نمی دانند و البته من دلیل بسیار محکمی بر این ادعای خودم دارم . دلیل من ادبیات این آدمها است که پر است از کلمات مستهجن که حتی لاتهای چاله میدان هم در جایی که خانواده و به خصوص خواهران و نوامیس مردم حضور دارند این نوع کلمات زشت و سخیف را بکار نمی برند پس کسی که ادبیاتش چنین باشد اولا ثابت کرده که مسلمان نیست چرا که مسلمان کلام زشت بکار نمی برد در ثانی بسیجی رهرو ولایت و پیرو رزمندگان نیست چرا در طریق ولایت و راه شهدا و رزمندگان اسلام هم هرگز چنین ادبیاتی راه نداشته است. 
حال چند تصویر برایتان اینجا از بسیجیانی که من و سایر برادرانم افتخار هم سنگری را با آنها داشتیم می گذارم به همراه تصاویری از ارازلی که ادعای بسیجی رهرو ولایت دارند را برای نمونه در پی آنها می گذارم خود قضاوت کنید کدام گروه بسیجی اشرف ( بسیجی منافق) است. یک تصویر به اندازه هزار کلمه معنی را می رساند. 





 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر