۱۳۹۲ اردیبهشت ۲, دوشنبه

بن لادن وطنی ما

مطمئنم نام سردار بزدل اسلام قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را زیاد شنیده اید اما آیا تا به حال عمیقا به این آدم فکر کرده اید؟ البته شاید کمی به نظر شما عجیب باشد که فرماندهی از فرماندهان سپاه را که اینگونه درباره اش تبلیغ می شود که نیروهای ائتلاف را در عراق به ستوه درآورده چرا بزدل خطاب می کنم؟ 
علت این است که یک سردار جنگی یا یک سر لشگر دلاور مردانه می جنگد و سینه اش را در برابر دشمن غدار سپر می کند نه اینکه همانند یک بزدل خودش را پشت لشگری از تروریستها مخفی کند و ببالد که فرمانده یک نیروی تروریستی است. هدف من دفاع از نیروهای ائتلاف و یا غربی ها نیست آنها اگر سلاح بدانند می توانند پرونده این سردار پوشالی ما را هم مثل قذافی و صدام ببندند و مطمئن هستم که اگر زمانش فرا برسد این کار را حتما خواهند کرد پس دعوای این دو طرف به من مربوط نیسا مه بخواهم جانب یکی را علیه دیگری بگیرم اما هر انسان با شرفی باید مخالف ترور باشد چرا که در یک عملیات تروریستی بیگناهان بسیاری جان خود را از دست میدهند که بین آنها زن و کودک و پیران ناتوان از دفاع هم همیشه هستند. سردار بن لادن وطنی ما با عملیاتهای غرور آفرینش به بهانه آسی کردن نیروهای ائتلاف در عراق و آمریکا خدا می داند چه میزان عراقی و افغانی بی گناه را به وسیله مزدورانش کشته است و این عملیاتهای وقیحانه همچنان با حمایت تروریستهای سپاه قدس و به فرماندهی بن لادن ما ادامه دارد و با گذشت بیش از 10 سال از حمله به عراق و افغانستان همچنان مردم بی گناه به صورت مستقیم توسط عمال این سردار نمک به حرام ما و یا با حمایتهای ارسالی ایشان به وسیله نوچه های درجه دو ایشان کشته می شوند و یا برای همیشه از سلامت و زندگی عادی محروم می شوند. واقعا اگر به توان از گناه بعضی همقطاران پاسدار و بسیجی مان روزی چشم پوشی کنیم من عقیده دارم که گناه پاسداران سپاه قدس هرگز بخشیدنی نیست. براردان غافل سپاه قدس به خود بیایید و دست خود را از این خونریزی بی گناهان پاک کنید که هر چه زودتر از این گناه دست بردارید یک قدم به رحمت پرورگار نزدیک می شوید. از درگاه خدا طلب بخشش کنید هر چند که بار گناهان شما بسیار سنگین است فقط لحظه ای به کدکی بی گناهی فکر کنید که شما باعث مرگ پدر یا مادرش شده اید. نگاهی به مردم بی گناه صوریه بیاندازید که چطور با حمایت شما اینطور هر روزه مردم بی گناه و بی دفاع به خاک و خون کشیده می شوند. شرم کنید که اگر از درد این نامردی هایی که کرده اید بمیرید هم بسیار کم است ، بیاندیشید که لغمه نانی که از گلوی شما و خانواده تان پایین می رود به خون چه بی گناهانی آغشته است. برای امثال سردار سلیمانی کار مدت زمانی است که گذشته و دادگاهی همانند دادگاه نورنبرگ که برای سران نازی ها تشکیل شد در انتظار مرده یا زنده آنها است اما شما به خود بیایید تا مبادا روزی برسد که در پیشگاه خدا و مردم شرمنده باشید و التماس کنید برای بخشش.
به عکس این بزدل در کنار بن لادن توجه کنید ظاهر و درونشان چه بسیار به هم شبیه است ولی باید اعتراف کنم که جنایت های بن لادن در برابر این سردار بی وجدان ما مثل کاه است در برابر کوه.


 

 

سران نازی در دادگاه نورنبرگ. 
گمان نمی کنم سرداران ما اینقدر ارزش داشته باشند که چنین دادگاهی برایشان روزی تشکیل شود و همین طور فکر نمی کنم اندکی شجاعت نازی ها را همانطور که می بینید استوار در دادگاه به اتهامشان گوش می کنند ، داشته باشند. آن روز مطمئنا یا مانند ژنرالهای توخالی شاه با پولهای چپاول شده ملت به کنجی از دنیا فرار کرده اند ویا اینکه مثل بچه ها گریه و عجز و ناله می کنند که :"ما مقصر نیستیم ما مامور بودیم و معذور!"

 

 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر