۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

شخص اول مملکت!

از زمانی که به یاد دارم در کتابهای علوم اجتماعی در مدرسه می خواندیم که ارکان  کشور دارای قوای سه گانه ، رهبر ، شورای نگهبان ، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری است. برای من شخصا ثابت شده که کشور تنها دارای یک شخص اول مملکت است و باقی باید گوش به فرمان این شخص اول باشند و او کسی نیست جز سردبیر روزنامه کیهان حسین شریعتمداری معروف به حسین بازجو. شاید به خاطر داشته باشید شخصیت کارتونی زبل خان را که می گفت : "زبل خان اینجا ، زبل خان اونجا ، زبل خان همه جا !" 
این حسین بازجوی ما هم همه جا هست. به جای رئیس جمهور تصمیم می گیرد و حرف می زند ، نتیجه انتخابات را قبل از شمارش آرا اعلام می کند ، به جای مجلس قانون تعیین می کند ، حرفهای رهبر را ویرایش می کند و دوباره منتشر می کند ،به جای شورای نگهبان تصمیم می گیرد و رد صلاحیت می کند و از همه مهم تر رهبر معنوی و رسانه های چاق داران انصار حزب الله است و سایر مسئولیتهای سنگین حکومتی!
زمان شاه رهبر چماق داران حکومتی یعنی شعبان جعفری حد اقل اگر قلدری می کرد و صدایش را در گلو می انداخت به تیپ و قیافه اش می خورد حد اقل می توانست دو تا میل زورخانه را جابجا کند و شخص اول مملکت نبود فقط یک سگ وحشی بود که به اشاره شاه پاچه می گرفت اما حسین بازجو سنگین ترین چیزی که احتمالا می تواند بلند کند منقل و وافورش است و سگ صاحب گم کرده ای است که پاچه صاحبش را هم می گیرد.
فکر می کنم حسین بازجو و سایر قهرمانان کشتی فرنگی با منقل بهتر باشد زیاد دور و بر پاچه آق محمود نروند چون ممکن است آق محمود دهان مبارکش را باز کند و فنون منقل بازی شان را رو کند هر چند که قیافه معلوم الحال بعضی شان ناگفته همه چیز را از دور نشان می دهد ، چند تا را به عنوان مثال با هم ببینیم:


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر